sâmbătă, 15 septembrie 2007

beroza!!

"Beroza" este un cuvant relativ nou. Nici daca am vrea nu am putea sa-i facem o analiza morfologica si nici n-am putea sa-i stabilim originea; nu provine nici din latina, nici din greaca, nu e nici neologism... Insa ma gandesc ca ar putea fi inceputul unui nou dictionar :D.

A iesit brusc, intr-o sclipire de moment, dar si-a ocupat rapid locul in vocabularul meu si al celor care vor sa contribuie la aparitia noului dictionar.


Beroza e un termen abstract, dar lumea se imprieteneste repede cu el tocmai pentru ca fiecare poate sa-i dea un alt inteles. Cand lumea ma intreaba "ce-i aia beroza?", eu le raspund ca e ce vor ei... Beroza poate fi soseta desperecheata aruncata langa pat, mesteacanul din gradina bunicii, un joc, o pereche de ochelari, un cantec, un.... orice vrei tu!


Pentru mine, Beroza este portocala care zambeste fericita in frigider :).


Niciun comentariu: