miercuri, 5 decembrie 2007

de dimineata

Se pare ca blestemele santieresti m-au ajuns si pe mine in cele din urma. De vreo 4 zile sunt trezita invariabil la ora 07:46. Cred ca nici daca ar avea ceas cu cuc n-ar fi asa de constanti.
De la primele ore ale diminetii timpanele imi sunt mangaiate de zgomotul suav al buldozerelor, tarnacoapelor, picamerelor si altor
ustensile de facut zgomot si praf. Nici toate pernele si paturile din pat nu reusesc sa ma scuteasca de o trezire violenta. Iar cand deschid geamul in loc sa primesc acelasi aer poluat din fiecare zi, imi intra in casa si mai mult praf, pe langa injuraturile profunde ale muncitorilor. Noroc ca strada nu e foarte mare...

Azi dimineata ceva mi-a smuls totusi un zambet asa buimaca cum eram. Am primit cea dintai dovada de dragoste din partea marmotelor de la
milka impreuna cu indemnul de a incerca nu stiu ce soi nou de ciocolata. Si nu primesti in fiecare dimineata semeseuri de la marmote, chiar daca ele iti spun sa te indopi cu ciocolata!

Eu inca astept sa ninga...




Niciun comentariu: