duminică, 2 decembrie 2007

Review

In putine cuvinte ar suna cam asa: un weekend plin si cu meniu diversificat.

In mai multe cuvinte s-a desfasurat dupa cum urmeaza.

Mai intai se organizeaza o intalnire genialica in scopuri scolaresti, dar cu ecouri rasunatoare pentru cariera viitoare (dupa cum tot auzim de 3 ani incoace). Intalnirea are loc intr-o resendinta fresh, unde povestile si ideile vin buluc-buluc. Printre rasete, voie buna, bere, alune, cipsuri arse pe rugul de tutun si muuuulti cocosi mai mult sau mai putin rosii, se trag in chip personajele principale...:


[ Mademoiselle Mimo ]

[ Paul cel Genial ]

[ Aleca cea cu bere-n poala ]


[ Tudor cel Malitios ]


[ Superfresha ]

si bineinteles...
[ Fulga Superstar ]


... si s-a consemnat povestea zilei, care trebuia sa fie initial o campanie de imagine :D



"
Strategie:

- promovarea ideii de comunitate

- importanta & relevanta stirilor locale

- solidaritate and shit

- eveniment: piesa teatru – creata si jucata de studenti din cadrul universitatii de teatru Tg Mures; parodierea personajelor politice locale

- inaintea evenimentului actorii vor defila pe strazi

  • cocosi cu ziare in plisc/cioc – printuri si mascota cu ziar
  • taloane in ziar – cucurigeste-ne problema ta
  • urmele de laba (gheare de cocos) pe asphalt

aleca rullz

singurul cocos care cloceste informatia

ringtonuri cu cocosi…ceva prin Bluetooth sau luat de pe net

supliment agricol?!

fracasaste/mos biaaatch!

tudor are o problema cu cocoselu’

mimo o sa aiba 3 tauri….si-o sa fie o vacutsa din cand in cand

sandrei i-a amortit gruaznic piciorul stang

eu am o sageata pe chiept

cine ii adduce alecai o bucata de hartie igienica?! – tot aleca…

Sandra face rost de hartie igienica (e servetelul cu coji de aluna) iiiiieeewww!

'ppphhhfssss-ppphhhfssss' hahaha ha! (e cu mucalitzi) ce face aleca? Sandra zice sa ii citesc despre punga care e in realitate cu coji si nu cu ce a suflat aleca in servetel

aleca a terminat

tudor isi mesteca ciocul…si se mangaie, are o tigare-n gura care e aprinsa si el sufla greu

la tineri nu ne-am gandit…ei nu primesc nimic

enache are cocosh pe telefon

mimo si-a dat bere pe pieptuts

bea ca o betiva

'eu nu sunt betiva alcoolicule, eu sunt alcoolista'

ei vorbesc despre vecini cu case parasite

tudor e sub papuc cu deadline de ajuns acasa…o sa-l bata muierea…e sado si maso si chist

tudor catre paul: 'fraiere'

ele rad

fulga-n brate sta

ele fac si poze si varsa chestii pe jos…strang mizeria dupa ele

da! alo?!

Sandra imi spune sa scriu ca aleca minte cand zice ca ea nu a terminat… tudor e un betiv si nu stie cum ii zice la asta

alecai ii pare rau si nu are cum sa ajunga la beculete

mimo ma strange de gat.. dar nu ma doare

aleca are o vaca pe cap si vrea sa o prinda de candelabru

vacuta intra intr-o combinatie zen a sandrei… 'e o pagina imediat' (zice tudor)

am dat si ctrl + s din cand in cand (la sfaturile alecai)

ok

e un rep

ca de final A

pam pam

am mai dat un ctrl + s… doamne fereste sa se intample ceva

nu mai scriu de faptul ca mimo nu a reusit sa faca instalatia…lipeli de stickuri mici si proaste" A consemnat Paul. Multumim, Paul!


Dupa acest episod spectaculos a urmat o tentativa de a intampina iarna cu Mimo la bradul cel mare, dar am fost salvate la timp si ne-a trecut repede.

I-am cantat "La Multi Ani!" lui Byron si am cantat cu el si cu inca multa lume cu care nu ma vazusem de ceva vreme. Am strans din dinti la frigul de afara pana la B52, unde am incins o sesiune de baila-baila ca in vremurile bune (nu ca astea ar fi rele:) ). Si spre dimineata, am mai infruntat o data vitejeste frigul la bratul lui Oitza (de la care am aflat ca Maria Rosetti e lunga si ca pe femei in timpul vietii le faci posta, iar cand mor le faci strazi) si am ajuns intr-un loc care nu mai stiu cum se cheama, dar stiu ca era cald si bine acolo si am baut ceai la plic fara zahar :D.

Duminica s-a intamplat dupa un somn lung, cu cafea, paine prajita cu miere si o carte buna...


5 comentarii:

Anonim spunea...

Consemnatorul sef va spune cu placere. O sa urmez o cariera in servicii secrete pe postul de stenograma umana - agent principal.
Over si out!

Unknown spunea...

alcoolistule care esti alcoolist! :P

fresha spunea...

@ ruxandra: haha... radea ciobul despre oala sparta :P

@ paul: domnule, la taste inainte, mars! :D

Anonim spunea...

:) vai de mine, credeam c'ati uitat de gluma proasta cu Maria Rossetti. :(
imi cer scuze, nu vreau sa par ceea nu pot fi.
si locul acela cu ceai bun si caldura era The Blu'zz, da?
si adio B52. de fapt... sambata de la 19 voi fi acolo la Travka, ce ziceti?

fresha spunea...

draga oitza, in calitatea mea de mare fan al brandului oitzarist n-as putea uita vreodata vreuna din spusele tale... si nici de vin si ciocolata ;)