sâmbătă, 31 mai 2008

aya kato world



Azi am reuşit în sfârşit, după multe tentative eşuate, să ajung la Galeria 115. Expoziţia semnată de Aya Kato. O minunăţie... De cum am intrat am simţit vibraţii pozitive. Nu ştiam la care lucrare să mă uit prima dată, ce detaliu să observ mai întâi... M-am lăsat dusă de val şi în curând făceam parte din poveste. O poveste extrem de colorată şi vie. Am avut un sentiment inexplicabil, ca la concertul lui Tori Amos de vara trecută pentru ca mai târziu să aflu că Tori s-a inspirat din multe lucrări ale micuţei japonezei. Cuvintele pe care le asociez cu ceea ce am văzut azi sunt: detaliu, delicateţe, senzualitate...
Să priveşti tablourile astea e ca şi cum ai fi îndrăgostit... îţi trec fluturi prin stomac şi te pierzi în forme şi culori. Aş putea să-mi trăiesc tot restul vieţii într-un tablou de Aya Kato, pe muzica lui Tori Amos!
Dar să lăsăm imaginile să vorbească :)





















3 comentarii:

Anonim spunea...

in timpul liber ne si culturalizam :D buna alegere!

fresha spunea...

daca tot sunteti verzi, bine ca nu sunteti si "inculturisti" ;))
open up ya mind :D

Anonim spunea...

perfect! iar melodia asta... it brings back such warm memories :)