marți, 20 mai 2008

campanie electorală poluantă

De când cu facultatea de comunicare şi cu implantarea ideii în creierul meu, de către profesorii conştiincioşi, că totul e comunicare, sunt şi eu mai atentă la ce se petrece în jurul meu. Şi momentan în jurul meu foiesc campanii electorale, care mai de care. Una mi-a atras azi atenţia în mod deosebit.

În mijlocul tuturor avertizărilor de mediu cum că în curând Bucureştiul va fi îngropat în mizerie şi plastic, în ciuda celor mai zgomotoase campanii anti-poluare, anti-plastic, pro reciclare ale ong-urilor ecologiste, sfidând parcă discursurile mobilizatoare ale tuturor vedetelor care-şi pun imaginea la bătaie în scopuri umanitare şi ecologice, apare o campanie electorală unică. Nimeni altul decât Ludovic Orban, politicianul cântăreţ, ne surprinde cu materiale electorale sub forma unor pungi de plastic. Nişte materiale, în opinia mea, cel puţin nepotrivite pentru un om care se laudă că va "pune Bucureştiul pe roate". Militanţii le împart cu drag şi spor oamenilor de pe stradă... le impart e puţin spus... ţi le trântesc în braţe şi gata... te-ai făcut cu o pungă nouă! Adevarul e ca punga aia de plastic are o viaţă muuult mai lungă decât ar avea Ludovic Orban în cazul în care ar ajunge pe scaunul de primar; aşa încât punga lui promovatoare va ramane posterităţii întru veşnică amintire.
Mă gândesc şi eu... creativitate - creativitate, dar până când, până unde? Până la plastic media? "Cât de fantastic e în plastic / În plastic e fantastic" zicea o melodie de demult....





Promit să revin cât de curând cu poze de la faţa locului :D

Niciun comentariu: