vineri, 20 iulie 2007

?

de curand m-a intrebat cineva ce-mi doresc eu cu adevarat. tough question, mai ales daca esti luat pe nepregatite si nu ai lista pentru mos craciun gata confectionata! acum cativa ani nu intampinam nici o dificultate in a raspunde la intrebarea asta, dar, stiti cum e, odata cu trecerea timpului :D... si m-am gandit eu asa, mai intai la chestii materiale ca orice muritor intreg la minte, dar mi-am dat seama ca ma pot lipsi de fiecare dintre ele (si nu, nu ma aflu in mijlocul unei angoase). apoi, a venit sclipirea mult asteptata... stiam foarte clar ce-mi doresc: sa nu ma plictisesc!! imi doresc sa existe mereu ceva ce vreau sa invat, ceva ce vreau sa fac, un loc pe care sa-mi doresc sa-l vizitez, cineva pe care vreau sa-l intalnesc, ceva care sa-mi starneasca curiozitatea, interesul, intrebari care sa ma chinuie pana gasesc un raspuns, situatii care sa ma provoace si sa ma faca sa-mi doresc mai mult!
gata, am zis! aleluia! in cele din urma n-a fost asa de greu si am mai rezolvat o dilema existentiala!

Niciun comentariu: