duminică, 5 august 2007

prietenii stiu de ce...

... azi imi doresc:

- sa am usa de la intrare deschisa ca sa ma pot repezi la telefon inainte de a se opri
- sa nu uit de fermoar
- sa descopar ca plicul cafeniu si sumbru contine doar o chitanta
- sa raman uimita de cate calitati am
- sa ma indragostesc de realitate si nu de iluzie
- sa gasesc replica potrivita - succinta, memorabila, coplesitoare si... la tanc, nu peste o jumatate de ora
- sa-mi vad bagajele invartindu-se in siguranta pe banda rulanta
- sa gasesc prezentul perfect
- un camp intreg de maci numai pentru mine.


...azi nu-mi doresc:

- sa-mi pierd cartea de credit
- sa uit lista de cumparaturi pe masa din bucatarie
- sa-mi dau seama ca, de fapt, biletele la teatru erau pentru ieri
- ca prajitura scoasa din cuptor, aurie, crescuta - sa inceapa sa se lase pe masura ce o privesc
- ca telefonul mult asteptat sa se dovedeasca a fi o greseala
- ca pantofii formidabili de la reduceri sa fie cu o jumatate de numar mai mici
- ca parfumul ambalat sofisticat sa miroasa a caine ud
- ca pasarea exotica din pomul indepartat - privita prin binoclu - sa fie, de fapt, o zdreanta atarnata.


Un comentariu:

ruxandra spunea...

asta imi aduce aminte de o felicitare anume :)
unele lucruri, poate cele mai multe, nu ies asa cum vrei, dar daca privesti mai atent, sansele sunt sa iasa chiar mai bine! ;)

'love ya like vodka on rocks!'