duminică, 27 ianuarie 2008

despre ochelari


Prietenii sunt ca și ochelarii... îți dau un aer inteligent, dar se zgârie ușor... Trebuie să îi ștergi de praf ca să poți vedea prin ei, să-i cureți cu soluție specială ca să lucească. Și, poate cel mai important, trebuie să ai grijă unde îi pui ca să nu-i pierzi sau să nu-i uiți.

Există tot soiul de ochelari: unii pe care nu trebuie să îi porți decât în anumite momente, alții pe care trebuie să îi porți mereu, unii de care îți aduci aminte doar când te dor ochii. Există ochelari pe care îți face plăcere să-i porți și ochelari de care nu te desparți niciodată, cu care ai o „relație specială”, pe care nu vrei să-i schimbi, iar dacă dioptriile s-au modificat preferi să înlocuiești doar lentilele.

Există și ochelari care te obosesc, dar, din fericire, poți să dai peste niște ochelari super-mișto. De cei din urmă trebuie să ai mare grijă pentru că un cerc de prieteni nu se face cu un compas.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am o pereche de ochelari acasa, la Mures... dar ii tin pe dulap, in toc. Nu mi-e prea dor de ei, ca-s destul de simpli :)
Simt insa ca ma dor ochii din cand in cand si parca as avea nevoie de ceva ajutor... sa vad clar.
Ochelarii mei vechi poate ca mi-ar fi de ajutor in momentele mele de orbire temporara. Sau poate totusi ma duc sa-mi fac un control si-mi trag o pereche de ochelari fitzosi...ca de PR :) care sa ma minta frumos

Anonim spunea...

ai mei sunt foarte elastici!
o sa ti'i arat. :)

fresha spunea...

morcoveatza, si e bine cu ei asa?

Anonim spunea...

Very true and very nice comparison! Traiasca za Ochelari! ;)

Anonim spunea...

da. dar ca sa poti avea ochelari de tot felul, trebuie mai intai sa nu ai ochelari de cal, din aia care iti obtureaza vederea si iti ingusteaza mintea! e o conditie necesara (si poate si suficienta) ;)

fresha spunea...

:)) george, nu pot decât să fiu de acord cu afirmația asta. ochelarii de cal pot fi într-adevăr o problemă gravissimă și perturbatoare... ne doresc tuturor să nu avem parte de ei!

Anonim spunea...

ca sa folosesc un cuvant pe care nu il agreez, dar iata ca se potriveste din cand in cand, "bestial"!

si a propos de ochelari de cal, mie mi se pare ca se incadreaza foarte bine in poveste alaturi de ceilalti. dar - si ei snt ai nostri...