joi, 17 ianuarie 2008

Discriminare cu scop precis


Eram azi la cursul de Mass-media și după ce am jucat Fazan cu cuvinte obscene dimpreună cu niște colegi, am hotărât să ascult ce zice și profa. Dar m-am răzgândit repede având în vedere că istorisea suav aceleași lucruri pe care le-am auzit în fiecare an de trei an încoace. M-am gândit totuși să fac, într-un fel sau altul, din acest curs unul eficient: așa că m-am apucat să citesc ziare... doar era un curs de mass-media, right?! Mi-a picat în mână „Gândul” și ochii mi s-au oprit pe penultima pagină. Mai întâi m-am speriat pentru că era un articol despre clovni, care pe mine mă înfioară (clovnii adică). Apoi, tot de pe aceeași pagină, am aflat că în Mexic se practică discriminarea cu scop precis. Ce vrea să spună poetul? Păi cică în Ciudad de Mexico există mijloace de transport doar pentru femei! Și asta pentru că un număr considerabil de doamne și domnișoare obișnuiau să fie hărțuite de către domnii bărbați în mijloacele de transport în comun. Așa încât autoritățile au hotărât ca unele autobuze să fie doar pentru femei, precum și primele 3 vagoane ale metroului.
Acum cu toții știm că discriminarea ucide vise... este evident că primele vise kill-ărite în acest caz sunt cele ale speciei masculine. Dar stau eu și mă întreb: oare dintre femei câte și-au văzut visele călcate în picioare odată cu această măsura de protecție?! :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu as face si vagoane speciale pentru clovni. adica ar merita, nu?
oricum nu's prea multi si cred ca UNUL e suficient in 3 vagoane incat sa transforme râsul ala de pe fatza in acuarela.
si clovnii's faini numai ca's incultzi.
si niciodata n'o sa'mi pot imagina cu clovn citind Romania Libera'n metrou.

fresha spunea...

:)) dar libertatea?

eu, cu siguranță, n-aș urca niciodată în vagonul pentru clovni... dar n-am nimic împotriva înființării unui astfel de vagon... pentru că eu discriminez pe nimeni aici :P

eu sunt confuză în altă privință acum: eu al cui fan mai sunt - al lui morcoveatza sau al oitzei rozzz? :-s

Anonim spunea...

pai oaia live si morcoveata virtual.
:)