miercuri, 18 iunie 2008

17 iunie

Ieri a fost o zi mare, lungă şi frumoasă. Ca absolvenţi de facultate ne-am văzut eforturile încununate de predarea lucrării de licenţă. De la primele ore ale dimineţii ne-am adunat forţele, am înfruntat căldura şi mijloacele de transport în comun cu scopul unic de a scăpa şi de această formalitate. După ce ne-am văzut cu sacii în căruţă, a început marea aventură.
Personaje principale, într-un moment de respiro în curtea FCRP:


Niki Superstar

Paul Sensei

subsemnata

Niki îşi încearcă talentul de fotograf:



Momente de tandreţe:




Rememorarea, la cererea "expresă" a Nikitei, a momentelor studenţeşti:




Practicing for the next level:



Următoarea oprire - Galeria 115 - Niki faţă în faţă cu arta digitală:





La primul contact cu Photoshop-ul şi tableta grafică:



Sub atenta supraveghere a lui Paul:


Rezultatul:



Aici ne-a placut cum scrie:



Pentru că suntem oameni de bine ni s-au alăturat rând pe rând:


Tudor aka băiatul care fumează prea mult

Cristi aka dl. Blană

Roxana

Next stop: Cişmigiu - concurs de desene pe asfalt:

Niki şi Paul

eu

Juriul deliberează:


Tough decision:


The winner is......... Niki, but fair-play rulz:


Fair share of playground for everyone:




Un moment tensionat, de critică:



O bine-meritată bere (pentru cei mari) şi limonadă (pentru cei mici):





End of story! Pentru mai multe detalii şi alte impresii - click.

3 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos... a fost intr-adevar o zi mijteaux. Iti multumesc pt ea! Tie, lui Niki si lui Tudor...care cu ocazia asta a exersat conversatiile parintesti referitoare la marimea palmilor de copii :-)
Domnului Blana cica nu-i plac copiii..
Roxana...a fost ca de obicei... o draguta :)

fresha spunea...

vă multumesc şi eu pentru o zi cu miros optimist de cretă colorată :)
şi... la mai multe zile din astea!

Anonim spunea...

a fost frumos, intens si scurt..pacat ca tot ce e bun comes in short supply lately :)