sâmbătă, 28 iunie 2008

la nuit des publivores

Profil de devoratoare de publicitate:




Jurnal de bord:

Pentru început ne-am aprovizionat cu muuuulteee lichide, nişte locuri strategice şi ceva voie bună - mulţumesc Roxanei că mi-a produs lacrimi azi-noapte... dar de râs :).

A urmat o zbenguială pe ritmuri shukare şi colective... fără Tamango de data asta, dar cu Mirela Mihalache:




După momentul de baila-baila, ne-am limpezit bine ochii, ne-am pregătit zoom-ul, ne-am aşezat comod şi s-a dat play. Un foarte scurt rezumat al constatărilor noastre ar suna cam aşa:


- cele mai haioase spoturi au fost pentru Durex şi Audi A4

- cele mai touching - pentru SIDA, friendship şi Amnesty International

- cehii fac reclame miştoace

- există foarte multe spoturi cu şi despre fotbal

- cea mai egoistă şi cvasi-meschină reclamă a fost pentru Gillette (asta într-un episod viitor)

- Roxanei i s-a părut extrem de "zoofil" spotul de la Orangina

- mie mi-a plăcut sincronul tipelor asiatice dintr-un spot Adidas

- creativitatea o ia uneori prea razna

- în sală a fost prea cald, iar unii oameni prea nesimţiţi

- una peste alta, a fost o vineri noapte reuşită :)


În continuare my top 3 de azi-noapte:










Pam-pam!

Niciun comentariu: