luni, 11 august 2008

ce mai fac?

Mi se pare foarte amuzant să te întâlneşti cu cineva după foarte mult timp la coadă la pâine, la rând la intrarea la un concert sau, pur şi simplu, în parc, şi să te întrebe senin, sec şi politicos: "ce mai faci?". Eu nu ştiu să răspund la întrebarea asta. Păi cum aş putea eu să spun în 2 minute ce-am făcut în ultimul an, de exemplu ?!

Deci... ce mai fac?
Mă caţăr pe acoperişuri ca să văd lumea de sus, beau coca-cola şi mănânc napolitane cu surprize, dansez pe plajă, mă dau cu barca, mă reîntâlnesc cu prieteni vechi şi îmi fac prieteni noi, mă plimb, mi-e dor mereu de ceva sau cineva, mi-a recidivat hernia şi buricul e din nou în centru atenţiei, mă joc, fac poze, mă cert şi mă împac, râd mult şi mănânc puţin, caut mereu câte ceva, mă pierd în nimicuri, mă muncesc cu gândurile, nu-mi mai place aşa de mult îngheţata de ciocolată, acum o prefer pe cea de fructe, caut un master mişto, merg la concerte, cânt, citesc, nu apuc să mă uit la toate filmele la care îmi doresc, îmi vopsesc unghiile roşii, mă dau pe leagăn noaptea în parcuri, încă vreau o trotinetă roz şi încă vreau la Praga, uneori mai uit să respir, am surprize plăcute şi neplăcute, mi-e frică de fulgere, dar îmi place să mă uit la furtună, fac şi desfac bagaje de tot felul...

Un scurt rezumat al tuturor sună la fel de sec şi impersonal precum întrebarea: fac bine. Tu ce mai faci?

2 comentarii:

ada spunea...

Intr-adevar, am facut bine impreuna la mare. Trebuie sa completez cu o mica informatie, dar pretioasa, care ti-a scapat. Aaa,,si la care nu am apucat sa ii facem poza: Vacuta mult dorita care trebuia castigata folosind o maneta, cu care o prindeai, daca puteai. Ei, si fara vacuta, avem amintiri frumoase:)

fresha spunea...

;)) chiar ca! Trebuia macar un filmuletz cu Vero injurand :D