joi, 14 august 2008

my loony obsessions


Am primit o leapşă foarte solicitantă de la Miss Mimo care zice să scriu despre obsesiile mele :D. La o primă vedere ar părea piece of cake, dar vă spun eu că nu este. Deci, ca să nu las leapşa neonorată m-am pus pe contabilizat şi adunat obsesii. Să vedem ce a ieşit !
Sunt obsedată de:

  • buricul meu - în sensul că îl verific constant să văd în ce stare e pentru că în mod sistematic la 2 ani se produce câte o hernie :-j
  • de genţi - mici, mari, colorate, uni, cu floricele, sport, elegante, variaţiuni pe aceeaşi culoare - niciodată nu sunt suficiente, mereu mai am nevoie de un model, aproape niciodată nu pot rezinta tentaţiei de a o avea "şi pe asta"
  • de convershi - cu cât mai multe perechi cu atât mai bine. Trăiască!
  • de oja sărită de pe unghii - mă oripilează şi-mi vine să-mi pun mâinile în cap atunci când văd o femeie cu oja (de obicei roşie sau într-o culoare închisă - ca să se vadă mai bine) ciobită pe unghii
  • de aşternuturi albe - pentru că am impresia că în ele se doarme cel mai bine
  • de Kinder Penguin - indiferent de anotimp e musai să fie măcar unul în frigider
  • de praful de pe ecranul laptopului şi de amprentele de pe telefon şi ochelari - cred că într-o viaţă anterioară am fost un lustragiu de succes :D
  • de căni şi magneţi - primele abia mai încap în dulap, cele din urmă au o problemă cu mărimea frigiderului
  • de potriviri - în general, între culori, ţesături, texturi, oameni, orice trebuie să fie potrivit
  • de mirosul cărţilor - uneori intru în librării sau anticariate doar ca să miros cărţile - vechi sau noi, după caz
  • de twitter şi messenger - cred că asta e deja adicţie :-s
  • de fotografii - trebuie să fotografiez tot ce prind şi trebuie să îmi cumpăr fotografii de oriunde merg
  • de verbul "a vrea" - am observat că îl folosesc destul de des
  • de mâinile oamenilor - este probabil primul lucru la care mă uit când întâlnesc pe cineva; sunt un fel de carte de vizită pentru mine
  • de pisici şi melci - în sensul rău, adică nu numai că nu-mi plac, dar mi-e şi frică de aceste vietăţi
  • de tacâmurile de la restaurant - musai trebuie studiate înainte de a fi folosite
  • de muzică în general şi de anumite cântece temporar
  • de coşuleţe - pentru papuci, pentru cărţi, pentru parfumuri, pentru orice - mă ajută să mă organizez mai bine, cred :D
  • de perfecţiune - în toate formele ei: începând cu mine care trebuie să fac totul perfect până la cele mai mici detalii care trebuie să fie şi ele perfecte în felul lor şi în limita posibilităţilor (evident, aici e o nunaţă importantă pentru că pentru fiecare perfecţiunea înseamnă altceva).
Ar mai fi altele, sunt sigură, dar nici nu-mi mai vin în minte acum, nici nu îndrăznesc să le scriu aici pe toate ;)). Şi vorba mamei, care a intrat în cameră când eu scriam de zor aici: "Pfff... ar fi trebuit să primeşti o leapşă care să sune aşa: de ce NU sunt obsedată" :)).
Buuuuun... Leapşa merge mai departe la
Abli pentru că ştiu că are obsesii foarte haioase, la Alina şi la Morcoveaţă. Spor!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai uitat de peretii in culori turbate :D

fresha spunea...

daaaaa !! asa e, recunosc. si cel mai rusine imi este ca am uitat de obsesia pentru vaci :">