sâmbătă, 29 martie 2008

cum (mi-)am petrecut earth hour ?


La început mi-a fost teamă. Cu febra mea demonică nu eram prea lămurită dacă salvez Pământul sau mai mult rău îi fac. Dar m-am conformat ca un pământean responsabil şi am închis toate aparatele consumatoare de energie. Mi-am administrat în linişte şi întuneric fervexul şi am întâmpinat ceva dificultăţi în găsirea algocalminului. Trebuie să recunosc că m-am folosit de lumina telefonului (dar nebăgat în priză! :P) pentru asta.


Şi cum mă plictiseam eu aşa, m-am gândit să arunc o privire peste gard într-un spirit pur românesc. Cu această ocazie am observat că trăiesc într-un cartier foarte ne-ecologist... 6, în speţă. Acest fapt m-a mâhnit. Pe lângă asta, m-am întristat şi pentru că nu puteam petrece Zei Auăr Of Zei Ărt cum se cuvine, afară. Deosebit de neinspiraţi viruşii ce mi-au cotropit teritoriul de data asta. Cred că nici eu nu sunt o gazdă prea ok.


În fine, în această notă dramatică am tras o duşcă sănătoasă din siropul de tuse aşezat strategic pe noptieră şi m-am băgat în scutece. Evident, după ce toate doftoriile şi-au făcut efectul, am adormit. Dar nu pentru mult timp, când... "knock! knock! ţâr! ţâr!" : "Primiţi cu portocale?". Desigur. Bună dimineaţa! :)


4 comentarii:

Anonim spunea...

si eu am fost ecologista in aceasta seara.dar recunosc cu o mica exceptie:la 9 fara ceva mi-am deschis laptopu dar nebagat in priza si inca ceva avand in vedere ca am primit pachet cu mancarica de la Brasov azi,singurul lucru ce am lasat in priza a fost frigiderul.nu puteam irosi rarele merinde.in rest lumanarele.Long live the Earth!

fresha spunea...

pic cu pic se face earth hour-ul mare :) goooo, planet!

ada spunea...

Ma alatur demersului de ieri,,,am stat impreuna cu Afro, frumos, pe o bancuta la povesti..nci macar telefoanele nu le-am folosit. Iar acasa nu era nimeni, deci pot spune linistita si impacata ca m-am implicat in salvarea planetei:)

fresha spunea...

foarte eco ardelenii ăştia :) tz tz tz...