luni, 14 aprilie 2008

fructul pasiunii


Nu știu de ce în ultima vreme fac ce fac și mă tot lovesc de dileme pasionale. Acum câteva zile mă întrebam lucruri despre floarea pasiunii. În weekend am fost invitată la o aniversare unde, printre altele, am mâncat și fructul pasiunii. Cam același feeling ca atunci când am descoperit că floarea pasiunii te adoarme l-am avut. Dincolo de aspectul de fiță, fructul pasiunii e un fel de corcodușă. Cel puțin la gust, sunt identice. Atâta doar că fructul pasiunii nu are un singur sâmbure mare în mijloc ca și corcodușa, ci mai multe și mai mici. Oare din fructul pasiunii se poate face țuică? Sau măcar gem?

Dacă în incursiunile mele prin viață o să mai dau peste alte fructe sau legume care le au cu pasiunea o să vă anunț negreșit :D. Cine știe... poate zarzavatul pasiunii sau iarba pasiunii...

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.