luni, 21 aprilie 2008

între lifturi


La mine în bloc, la parter, între cele 2 lifturi din dotare, se află o oglindă mare, printr-o minune încă întreagă. Nu e nici măcar zgâriată, te poți admira din cap până în picioare. Și știu sigur că mulți colocatari și musafiri se folosesc de ea (mda... și eu). Dar mă gândesc ce haios trebuie să fie să locuiești în apartamentele de lângă ușile lifturilor și să vezi pe vizor cum se oglindește lumea ;))...
Să vezi cum dimineața, înainte de a pleca, femeile mai aruncă un ochi în oglinda de jos, mai fac o piruetă să verifice cutele fustelor, fac un ultim retuș părului, mai adună o scamă; iar bărbații își îndreaptă nodul cravatei, își netezesc hainele...
De musafiri să nu mai vorbim... Eu am dat într-o seară peste o fată care-și pudra tacticos nasul înainte să-și viziteze iubitul (probabil). În altă seară am întâlnit un cuplu în care partea feminină învăța partea masculină cum să țină și să înmâneze gazdei buchetul cu flori; iar băieții își pot exersa, în timp ce așteaptă liftul, zâmbetul cel mai cuceritor.
Dacă aș locui într-unul dintre apartamentele cu cea mai bună vedere la oglindă, aș scrie o carte despre ce fac oamenii în timp ce așteaptă liftul. Desigur, mai întâi ar trebui să fac rost de răbdarea pentru a sta cu ochiul lipit de vizor :D.
Oare intrarea în blocul meu e special creată pentru narcisiști?

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu cred ca la tine-n bloc s-a turnat spot-ul la pensiile private oferite de Allianz-Tiriac...cu "la batranete o sa ai o gramada de timp liber".