luni, 7 iulie 2008

Bestfest

Şi a fost Bestfest 2008. Şi a fost bine :).
Eu am prins fizic fix a treia zi. Unii ar zice la spartul târgului, alţii - în seara de gală... Depinde de cât e optimist eşti. Ne-fizic am prins câte puţin din fiecare zi. Prin amabilitatea şi mărinimia unor oameni prezenţi la faţa locului, am ascultat nişte Unkle în prima seară şi nişte Nouvelle Vague în a doua.
Ochii mei de fin observator s-au bucurat duminică de Stereophonics - moment care mi s-a părut în primul rând foarte scurt. Abia se cristalizase mai bine atmosfera că s-a şi terminat. Nefiind un fan înrăit al trupei nu pot spune că m-au dat pe spate, dar mi-a făcut plăcere să-i văd desfăşurându-se.
Next stop: Roisin Murphy - ex vocea Moloko. Un show foarte mişto, foarte dinamic şi ingenios. Mi-a plăcut mult. Desigur, au fost şi câteva defecte: în primul rând Miss Roisin a întârziat aproape o oră, astfel încât făceam deja pariuri cu Oitză şi Dragoş referitor la evenimentele care o întârzie pe domniţă. Dragoş a optat pentru varianta "se păruieşte cu Nelly", Oitză s-a înscris la categoria "face sex cu Kelly Jones de la Stereophonics", iar eu mi-am pus jetoanele la bătaie pentru opţiunea "fumează cu Manu Chao" :)). În al doilea rând a cântat cam puţin şi nu a ieşit la nici un bis în ciuda aplauzelor furtunoase. Overall s-a cântat, s-a dansat, ne-am bucurat.



Nimic însă nu a egalat momentul Manu Chao. Dacă ar trebui să aleg un singur cuvânt pentru concertul ăsta ar fi foarte simplu: bucurie. Toată lumea se bucura: ei pentru că ne cântau, noi pentru că ni se cânta şi tot aşa. Foarte multă energie, un cor de excepţie (adică noi), o repriză straşnică de baila-baila, un Manu Chao ca un drog şi 2 bisuri generoase :D.



Ne vedem la Lenny Kravitz (26 iulie) şi la Massive Attack (2 august)! Până atunci: cu cântec înainte :)!

Niciun comentariu: