luni, 22 octombrie 2007

"casa ta e plina de vaci!"

... asa mi-a zis a certain someone care a investigat la fata locului. s-au gasit multe urme de vacutse pe metru patrat. le-am adunat pe toate la un loc, le-am tras in chip in cadrul unui photoshooting spontan si iata ce a iesit:


[ ultimul cadou in materie de vacutse. multumesc! ]

[ my pen ]

[ clips de po(z)na ]

[ suport de creioane... colorate ]

[ cana cu pete de vaca mov]

[ pusculita de la mamamimo ]

[ "accesoriu" de bucatarie de la mimo ]

[ front and back of my pijama :D ]




[ my cow friend - tine de cald noaptea ;) ]

4 comentarii:

Anonim spunea...

dar ne place de tine! :))

ruxandra spunea...

ma bucur ca am putut contribui la umplerea casei cu vaci (si mamamimo)

fulga este absolut adorabila! ;;)

Anonim spunea...

me say`s muu :)

Alina spunea...

Foarte tare. :) am si eu cana milka :)