vineri, 12 octombrie 2007

CSR made by Apa Nova


Daca treci pe Stirbei Voda o sa dai de "Strada pe care locuieste bunica". In zona Universitatii e "Strada unde am copilarit". Strada Armeneasca e "Strada pe care am busit masina lui tata". Daca dai o raita prin Regie descoperi locul unde "vecinii bateau in teava cand dadeam chefuri". Mai exista si "banca pe care m-am indragostit prima data", si locul unde "am invatat sa sarut" sau "unde faceam cheta in liceu", "troleul care ma ducea acasa", "strada pe care am pupat-o pe mimi", "locul unde bateam mingea cu baietii" etc.

Desigur daca ati colindat capitala, ati vazut, macar din intamplare, unul dintre aceste printuri sau vreo placuta cu un alt nume al strazii decat il stiati. V-ati uitat, probabil, stramb si v-ati intrebat ce se petrece. Ei bine, nu, nu au luat-o primarii razna, nici nu se redenumesc strazile. Ceea ce se intampla se numeste implicarea Apa Nova in actiunile de Responsabilizare Sociala.

Incepand cu 1 septembrie, Apa Nova si GM
P desfasoara campania "Apa Nova pentru Bucuresti". Aceasta va dura 2 ani si va include o serie de evenimente adresate bucurestenilor.
Prima etapa a campaniei se numeste "De ce iubim Bucurestiul?" si va lua sfarsit la finalul lunii octombrie. Prin mesajele emotionale transmise, Apa Nova spera sa trezeasca, in randul locuitorilor Capitalei, sentimentul de apartenenta la orasul lor. Bucurestenii vor intalni mesajele campaniei in majoritatea locurilor prin care trec in timpul zilei: statiile de autobuze, la metrou, in parcuri si pe strazi, in cluburi si cafenele.
Campania beneficiaza si de 2 spoturi radio si unul TV,
semnate GMP. Nu a fost pierduta din vedere nici promovarea online, campania beneficiind de un blog actualizat in permanenta cu testimonialele bucurestenilor. Eu am dat o raita pe blog si am gasit lucruri dragute, asa ca va invit si pe voi sa popositi pe aici: www.deceiubimbucurestiul.ro.
Pana la urmatoarea etapa a campaniei ramane sa vedem daca se vor atinge obiectivele de pana acum. Deci, sa stam cu ochii pe ei ;)





P.S: Iata si o mostra de clip tv:


5 comentarii:

Anonim spunea...

misto blog!
iar campania apa nova mi se pare hazlie, dar nu stiu cat efect va avea...

ruxandra spunea...

''aici am pupat-o pe ruxi prima oara''
oare exista si pe strada asta? I'm so very proud!


imi place foarte mult campanie, desi parca nu merge asa bine cu apa nova. parerea mea.

fresha spunea...

@ruxandra: pai tu, mai mult ca oricine, ar trebui sa stii daca exista sau nu strada asta ;))

pe mine campania m-a cucerit de la prima placuta pe care am vazut-o. nu stiu daca tine neaparat de potrivire sau nepotrivire cu apa nova... o putea face oricine. interesant e sa vedem si unde exact vor sa ajunga cu ea. pana una-alta eu zic sa ne bucuram de noutatea acestui tip de abordare... care este :D

Anonim spunea...

eu am vazut ca aveau langa un liceu un print cu: "aici imi copiam tema la romana". Eu inteleg ca iubim Bucurestiul, dar nu trebuie sa fentam scoala...
In alta ordine de idei, pentru Ruxandra: te pupi pe strada?! Duamne...ce... urban!

Anonim spunea...

nu prea ma incanta campania asta ca e cam utopica. ce daca spunem ca iubim bucurestiul inseamna ca o sa si facem ceva pentru asta? e doar inca o campanie sociala fara rezultat!