duminică, 14 octombrie 2007

Ma mut!


E seara, e frig si a plouat. M-am tot invartit prin cutia mea de chibrituri, am mancat clatite delicioase si am baut ciocolata calda cu aroma de cirese. Apoi m-am plimbat din nou pe mocheta scamosata si, in cele din urma, m-am hotarat: o sa ma mut!
De maine ma puteti gasi pe strada "diminetilor pufoase", nr. "norocos", la mansarda. E foarte frumos aici... un loc unde visele devin realitate: cu miros de mare calma si scoici in par, cu atingere de flori proaspete... iar soarele rasare exact pe tavanul din dormitor; e primul care ma priveste in ochi dimineata!
Aici e locul in care ne cantam singuri muzica, unde radem zile intregi, unde se prepara cea mai gustoasa supa la plic, cel mai delicios mic dejun si cel mai portocaliu suc de portocale... E locul in care imi aleg singura ultima silaba pe care o rostesc inainte de a visa... iremediabila, irevocabila, inimaginabila...

5 comentarii:

Anonim spunea...

nu suna rau! mai sunt camere libere in casuta de turta dulce? sau primesti "cu colindul"? :D

fresha spunea...

daca sunt asa de multe cereri promit sa-i fac si camera de oaspeti! ... depinde cum colinzi... :)

Anonim spunea...

fereste-te de omul rosh, de omul span si de omul care aduce laptele...nu de alta dar risti sa iti consume casutza de turta dulce si-apoi o sa ajungi sa visezi cu ochii deschisi la stele. Suna bine, dar in realitate e frig.

fresha spunea...

paul, n-o sa primesc in casuta mea de vis decat pe porcusorul mov si ai sa vezi ca in realitatea aia o sa fie cald si bine :))

Anonim spunea...

porcusorului ii plac turtele dulci asa ca risti sa te trezesti cu un rontzaitor de pereti...
Cald si bine.. e la Maldive si in viitoarea ta casutza (daca te muti in Maldive:P)