joi, 18 octombrie 2007

Tic-tac - vreau sa fiu manager de timp!

Ma plangeam recent unui prieten ca nu am timp; de fapt, ca nu cred ca imi impart timpul cum trebuie din moment ce nu apuc sa fac tot ce vreau. Mi se intampla asta mai ales toamna. Nu ma intrebati de ce. De exemplu, acum ar fi trebuit sa fiu la un curs, dar nu sunt :D
Nu am timp sa mananc, nu ma imbrac la timp, nu plec la timp de acasa, nu ajung la timp la intalniri, la cursuri, nu am timp sa-mi caut casa, nu a
dorm la timp... Cineva intoarce clepsidra mai repede decat ar trebui. Timpul mi se scurge printre degete si eu parca nu fac nimic sa impiedic asta... Dar, de fapt, fac, doar ca poate nu fac bine.
M-am gandit apoi mai bine si am realizat ca nu sunt singura care are aceasta problema. In ultima vreme urechile mele au fost dezmierdate n
umai cu vorbe de genul: "nu am timp acum", "vorbim mai tarziu, nu am timp, am ceva de facut", "nu am avut timp sa fac asta sau cealalta", "sunt in criza de timp", "am un deadline urgent" s.a.m.d.
Nimeni nu mai are timp... pentru nimic. Unii nu au timp sa daruiasca, altii sunt asa de grabiti incat nu isi permit ragazul de a se opri din goana asta nebuna pentru a primi ce li se ofera. Nu mai avem timp unii pentru altii si apoi ne minunam ca lucrurile nu merg ok.
Am gasit solutia. Un nou post in nomenclator! Sunt
gata sa-l iau in primire cat mai repede. Vreau sa fiu manager de timp! Am zis! Cred c-o sa dea bine si pe cartea de vizita si cred c-o sa am multi clienti...
Tic-tac-ul o sa se scurga mai lin, lumea va avea timp pentru toate: sa vorbeasca, sa zambeasca, sa-si termine treburile, deadline-urile nu vor mai fi motive de stres si, cel mai important: vom avea timp sa avem timp!

4 comentarii:

Anonim spunea...

In calitatea ta de manager de timp vreau (prin nepotism/cunostinte/pile si alte alea) sa fiu numit consilier pe probleme de timp.
In noua mea calitate de consilier, o sa iti propun ca prima decizie luata de pe scaunul de manager este Interzicerea printr-un decret global a tuturor ceasurilor din lume.
Oamenii o sa fie in afara timpului
Nu vor mai exista scuze de genul nu am avut timp.
O sa primesti spaga din partea tuturor angajatilor care nu vor mai intarzia la serviciu, din partea tuturor indragostitilor care nu vor mai intarzia la intalnire. Din partea tuturor!

fresha spunea...

facem, paul! vei fi mana mea dreapta! impreuna vom revolutiona timpul si vom salva lumea de carii si de stres si toti ne vor fi vesnic recunoscatori! sa traim si sa purcedem la treaba!

Anonim spunea...

tu iti dai seama ce spumoase o sa faca la gura Advocata de la ora 8?!
Cum o sa mai fie ea punctuala?
Cum o sa ne mai ceara sa fim punctuali?!
Viva la revolution!
Jos cu temporalii!

Roxana spunea...

Dar timpul este intotdeauna singurul care nu asteapta.. Frumoasa postare :)