miercuri, 21 noiembrie 2007

akward trade

Din categoria "Where did that come from?" am avut un vis cel putin ciudat si care a stranit felurite reactii in randul celor cu care mi-am impartasit tulburarea. In cele din urma mi-am dat seama ca mi-ar placea sa-l cunosc pe protagonistul visului meu... Sunt precisa ca are o poveste faina baiatul-portocala, caci despre el e vorba.
Un baiat care fugea si fugea mereu, de toata lumea. Eu am avut ocazia (in vis, desigur) sa-l intreb si de ce fuge, iar raspunsul lui a fost... dezarmant. Baiatul asta se credea portocala si fugea mereu pentru ca ii era frica sa nu-l prinda ci
neva, sa-l zdrobeasca si sa-l transforme in Cappy. Nu e induiosator? Ma intreb daca de acum incolo voi mai manca portocale si sper din suflet ca in noptile urmatoare nu le voi visa si pe fetele-rodii carora le e frica sa nu fie transformate in Santal :D.

Dupa un asemenea vis aveam nevoie de ceva bun, care sa ma linisteasca... Asa incat am purces catre supermarket ca o consumista care sunt si mi-am cumparat turta dulce. Turtitele imi dau mereu senzatia de Craciun si astea sunt tare dragute... din acelea cu glazura roz si bombonele mici pe ele :). Dar acum am o alta prob
lema: mi-e mila sa le mananc!




Noapte buna si pofta buna la masa!

3 comentarii:

Anonim spunea...

=))=)) vreau si eu sa-l cunosc pe orange-boy! macar era imbracat in portocaliu? =)) si de ce cappy?

Anonim spunea...

turtele alea... mmm... au fost delicioase! si nici nu le-a parut rau ca au fost halite :D

Anonim spunea...

"suc de portocale extra! acum servit si in vis! la consum inainte!" :p