vineri, 9 noiembrie 2007

La prima ora

Prima mea ora a fost foarte de dimineata si mi-a fost somn... somn rau. Cu toate astea o forta necunoscuta m-a smuls din caldura asternutului si m-a aruncat in valtoarea vietii. Afara frig, in autobuz cald, pe strada aglomeratie, la seminar voie buna... ziua a inceput promitator!
Am primit si un cadou de la my zen friend, acesta fiind paul, pentru curiosi. Un desen am primit. Acesta:


Este un desen cu si despre razboi. Trebuie sa recunosc ca e usor violent pentru o ora asa de matinala, dar tinerele talente trebuie incurajate si promovate indiferent de fusul orar. Multumesc, Paul! Acum: aplauze!
Asa... dupa seminar am tras o portie buna de ras (tot cu Paul), povestindu-ne reciproc experientele la care suntem supusi in mijloacele de transport in comun (vai, ce frumos le-am zis!).
In fine, s-au terminat si povestile si fiecare ne-am vazut de drum. Paul, a luat-o gratios spre dreapta, curios sa mai afle ce se mai intampla in Prison Break; iar eu mi-am varat bine nasul in fular si am plecat fericita cu desenul in buzunar si soarele in ochi.
Ce bine e sa incepi o zi bine! :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce desfasurare de forte, cate conflicte pe o singura fila... cred si eu ca e voie buna la seminar daca voi o ardeti asa! sau asta era de fapt lectia intr-un mod artistic? ;))
tineretul din ziua de azi :D

Anonim spunea...

desenul a fost realizat in 3 ore, intr-un moment de profunda inspiratie.
Trebuie totusi subliniat ca si Tudor trebuie sa primeasca o parte din lauri, deoarece a contribuit si el la realizarea anumitor grupuri razboinice (multumesc tudor!).
In rest, geniul creator a vrut sa traga un semnal de alarma asupra minciunii, manipularii si rautatii din lumea asta... Dumnezeu sa va ierte pe toti!

fresha spunea...

da, este adevarat! si tudor merita o portie de laude, desi el este malitios :-o si nu va fi niciodata zen :P
amin!