joi, 15 noiembrie 2007

Oamenii obisnuiti




In primele minute petrecute in facultate, la prima prelegere din viata mea de student, am ascultat povestea uluitoare a unui personaj extrem de cunoscut in publicitate: detergentul obisnuit. Pam-pam! Si de atunci de fiecare data cand vad la tv o reclama la dero imi amintesc inevitabil de povestea asta.

In ultima vreme, insa, a intervenit o schimbare in peisajul publicitar. Detergentul obisnuit a fost surclasat de.... de... oamenii obisnuiti. Da, pentru ca, nu-i asa, produsele obisnuite trebuie consumate de oameni obisnuiti. Singura problema este ca acum totul e obisnuit. Femeile obisnuite aleg Dove, Timisoareana e o bere pentru barbati obisnuiti... de fapt, majoritatea berilor sunt pentru barbati obisnuiti, prin asta intelegandu-se barbati care se uita la fotbal, injura si mananca seminte. Mai nou si Penelope Cruz este o femeie obisnuita pentru ca isi spoieste parul cu aceeasi vopsea utilizata de femeile obisnuite. Ca sa nu mai amintim si de Unirea sau de Activia...
Troneaza printre noi asa un conformism desavarsit. Uniformitatea e la ea acasa. Toata lumea e comuna, obisnuita si fericita in platitudinea ei de lucrurile obisnuite.
Ma intreb, insa, cum permit oamenii neobisnuiti o asemenea discriminare. Or fi vrand ei sa ramana in underground, dar stim cu totii ca "discriminarea ucide vise" :).
Astept, deci, cu mare nerabdare si entuziasm promovarea oamenilor deosebiti si a produselor neobisnuite.

Niciun comentariu: