marți, 27 noiembrie 2007

Ghena cu surprize

Ca tot omul care-si mai duce gunoiul din cand in cand am poposit azi la ghena. Ma asteptam la acelasi peisaj auster si infect ca de fiecare data cand ma chinui sa indes sacii in gura aceea neagra. Dar, nu, de data asta am fost surprinsa... de o punga cu bigudiuri si o pereche de papuci "obositi".




Se pare ca o relatie indelungata si... destul de intima, as spune, a luat sfarsit. Dar cum ceva sentimente mai sunt la mijloc, n-a lasat-o sufletul pe proprietara sa le arunce chiar in haul ghenei. Asa ca lucrurile stau pe pervaz si-si spun povestea...

4 comentarii:

ruxandra spunea...

eu cred ca e vorba de o schimbare de look. el trece prin criza varstei mijlocii (ok, spre a treia deja) si ea a vazut ca se uita dupa tinere. asa ca a aruncat cu durere in suflet obiectele de look ale unei epoci trecute si foarte probabil a scos artileria grea! pam pam

fresha spunea...

m-am gandit si eu la un posibil proces de rebranduire sau rebrandare (depinzand de corporatia din care vii) :))

Anonim spunea...

Mimo e dusa :))
Era si femeia aia pe toace! acum e desculta in noiembrie...

fresha spunea...

... si canta in ger, nu?! ;))