marți, 2 septembrie 2008

septembrie, marţi


Toată lumea se preocupă de venirea toamnei. După mine, primele zile de toamnă sunt caracterizate în primul rând de agitaţie... agitaţie pe toate fronturile.
Vântul agită frunzele care încep să cadă. Gospodinele se agită pentru proviziile de iarnă - în căutarea celor mai convenabile preţuri, celor mai arătoase legume, celor mai noi reţete. Şcolarii patriei iau cu asalt în supermarketuri rafturile cu rechizite ca să mai prindă caiete, rigle şi pixuri cu eroii din desenele preferate.
Revistele glossy anunţă ultimul val de reduceri şi agită în paginile colorate ultimele trenduri de toamnă. La TV e agitaţie mare cu grila de toamnă şi promovarea ei şi, bineînţeles, cu pregătirea campaniilor electorale.
Unii se pregătesc intens pentru admiteri, alţii pentru interviuri şi alţii pentru întâlnirile vieţii lor. Cei mai meditativi îşi fac bilanţul pentru vara ce-a trecut.
Primele zile de toamnă vin cu un sac de emoţii pentru fiecare - pentru copiii care intră în clasa 1, pentru proaspeţii liceeni şi studenţi, pentru cei aflaţi la primul job sau care tocmai şi l-au schimbat, pentru cei care sunt în pragul unor noi colaborări, noi prietenii sau noi relaţii - şi cu o tolbă de dorinţe pentru începuturi senine.

Dacă ar fi să mă iau după horoscop, toamna mea ar trebui să fie pe puţin excelentă. Dar cum nu mă iau după previziuni o să mă las din nou surprinsă. Am un feeling pozitiv la început de toamnă şi dacă nu va ieşi excelent, cel puţin ştiu că "mă voi descurca", as always :). Viva la vida!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Astrele cica ne surad pe toate planurile :) si daca stau bine sa ma gandesc avem si noi cateva inceputuri serioase de infruntat.poate daca ducem ofranda zeilor o sa fie mai ingaduitori so... cu care sa incepem?:D